Σπουδαίο «διπλό» με ανατροπή πέτυχε η Α.Ε. Λέρου στην πρεμιέρα του ομίλου νήσων της Β’ Κατηγορίας. Οι Λεριοί αν και βρέθηκαν να χάνουν, κέρδισαν με 2-1 στην Κω τον τοπικό Π.Α.Ο.Κ. και έκαναν ιδανικό «ποδαρικό» στο πρωτάθλημα. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με τον Χονδρομπίλα στο 27’, ενώ οι φιλοξενούμενοι αρχικά ισοφάρισαν με πέναλτι του Καράγκιολη (στο 29’) σε 1-1 και πήραν τη νίκη ξανά με πέναλτι αυτή τη φορά του Διαμαντή Τσάτσου στο 62ο λεπτό.
Π.Α.Ο.Κ. ΚΩ (Χρήστος Aρβανιτογιάννης): Κονταντώνης, Καλαμπόκης Δ., Ζώης, Καλαμπόκης Β., Τσιτσιλής (40’ λ.τ Ξυπολιτάς Γ.), Τσέπας, Αναστασιάδης (72’ Κουβαράς), Χονδρομπίλας, Καίσερλης (62’ Μαούνης), Χιούσι, Κοτσάκι Τ. (58’ Ξυπολιτάς Μ.)
Α.Ε. ΛΕΡΟΥ (Διαμαντής Τσάτσος) : Γιάνναρος, Συριδάκης, Καστής, Ακογλάνης, Αλεξόπουλος (46’ Καρπάθιος), Τσάτσος, Ηλίας, Κόκκαλης (89’ Δημαρίδης), Σούλος (80’ Πλόχωρος), Καράγκιολης, Γκούβας.
ΦΩΤΟ: ΣΟΥΛΕΪΜΑΝ ΣΑΡΡΗΣ




































