Η Αθλέτικο Αφάντου ανακοίνωσε την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Παναγιώτη Κώστα. Αναλυτικά: ''Η διοίκηση της Αθλέτικο Π.Σ.Α. Άγιος Λουκάς ανακοινώνει ότι απέκτησε τον ποδοσφαιριστή Παναγιώτη Κώστα. Ο ποδοσφαιριστής ο οποίος έχει ήδη αγωνισθεί με την ομάδα μας στην 1η φάση κυπέλλου στο γήπεδο Απολλώνων με αντίπαλο την Αναγέννηση Εμπωνα, αγωνίζεται στον χώρο της άμυνας και του κέντρου και την προηγούμενη χρόνια αγωνίσθηκε με την ομάδα του Απόλλων Καλυθιών.Η διοίκηση καλωσορίζει τον Παναγιώτη στην οικογένεια της Αθλέτικο και του εύχεται καλή ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία''.




































