Την περασμένη Παρασκευή έγινε ο αγιασμός όλων των τμημάτων της Α.Ε Λέρου που θέλει φέτος να κάνει μια επανεκκίνηση σε όλους τους τομείς για να μπορέσει να είναι όπως ακριβώς έχουν φανταστεί όσοι ασχολούνται με τον σύλλογο. Πέρα απ' την ανδρική ομάδα, η ΑΕΛ "τρέχει" ακόμα καλύτερα τις ακαδημίες της την φετινή χρονιά ενώ προχωράει με γοργά βήματα και η δημιουργία της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου. Εξάλλου σε ότι αφορά τις υποδομές η ΑΕΛ φέτος θα συμμετέχει κανονικά και στο εφηβικό πρωτάθλημα του ομίλου νήσων.




































