Με το παιχνίδι ανάμεσα στον Α.Σ. Τήλος και τον Α.Ο. Σύμης ανοίγει την προσεχή Πέμπτη (12 Οκτωβρίου) στις 12:00 η αυλαία στο κύπελλο Δωδεκανήσου (όμιλος Ρόδου). Οι δύο ομάδες, που αγωνίζονται στη Β’ Κατηγορία θα προσπαθήσουν να πάρουν τη νίκη- πρόκριση για την επόμενη φάση. Η νικήτρια ομάδα θα υποδεχθεί στο πλαίσιο της β’ φάσης τον Κλεάνθη Παραδεισίου.




































