Φιλικό παιχνίδι με τους έφηβους του Κολοσσού θα δώσει σήμερα το βράδυ (21:30) στο ''Βενετόκλειο'' η Καλλιθέα, στο πλαίσιο της καλύτερης δυνατής προετοιμασίας της εν όψει της νέας σεζόν. Οι πρωταθλητές Δωδεκανήσου θέλουν να ξεφύγουν από τη ''ρουτίνα'' των προπονήσων και σήμερα θα παίξουν με τους ''θαλασσί'' έφηβους, οι οποίοι θα συμμετέχουν άνευ συναγωνισμού στο νέο ανδρικό πρωτάθλημα. Θα είναι μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία και για τον Χρήστο Μπίλια και για τον Μάριο Γρεμμενά να δοκιμάσουν σχήματα και να βγάλουν κάποια χρήσιμα συμπεράσματα για τις ομάδες τους.



































