Ξεκίνησαν οι εγγραφές όλων των τμημάτων των ακαδημιών του Πανιωνίου Λέρου και γίνονται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από 18:00 έως 20:00 στο κλειστό γυμναστήριο της Μερικιάς. Οι προπονήσεις θα αρχίσουν τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου υπό τις οδηγίες του Γιάννη Μωραΐτη και του Ισίδωρου Καρπαθάκη σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει αναρτηθεί (https://www.facebook.com/panioniosleros). Ο Πανιώνιος Λέρου εύχεται καλή σχολική χρονιά, καλή αθλητική χρονιά και καλή δύναμη σε όλους τους αθλητές και τους γονείς τους.




































