Ο Βασίλης Θεοδοσίου επέστρεψε με πιο ενεργό ρόλο στον Α.Σ. Τήλος και μιλώντας στο 12sports, αναφέρθηκε στην… επιστροφή του αλλά και τους λόγους που τον ώθησαν να ασχοληθεί ξανά με την ομάδα. «Τα παιδιά αυτά πρέπει να έχουν ίση μεταχείριση τόσο από την Ε.Π.Σ.Δ. όσο και από τους διαιτητές. Είναι λυπηρό ότι δεν υπήρχε παράγοντας να καθίσει στον πάγκο της ομάδας, κι έτσι δέχθηκα την πρόσκληση για να βοηθήσω όσο μπορώ τη νέα προσπάθεια. Ο στόχος μας είναι να κάνουμε μία καλή και αξιοπρεπή πορεία. Τώρα αν προκύψει ο τίτλος και η άνοδος δεν θα πούμε όχι. Αυτό που θέλω να αναφέρω είναι ότι τα παιδιά αυτά προσπαθούν κάτω από αντίξοες συνθήκες και με κίνδυνο ακόμη και της ζωής τους. Πληρώνουν από τη τσέπη τους για να διατηρηθεί αυτή η ομάδα και το μόνο που θέλουν είναι ίση μεταχείριση», είπε χαρακτηριστικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Βασίλης Θεοδοσίου ασχολήθηκε με τον Α.Σ. Τήλος από την ίδρυση του, το 1993 και ανιψιός του είναι ο Μερκούρης Μόσχου. Ο ίδιος μάλιστα φρόντισε να κάνει ειδική μνεία στον αείμνηστο δήμαρχο Τάσο Αλιφέρη, καθώς επίσης στο Γιάννη Μηλιό και τον Γιώργο Αλιφέρη.





































