Η δεύτερη μεταγραφή του Αγίου Ισιδώρου είναι γεγονός... Πρόκειται για το Μιχάλη Σαράντη, που επιστρέφει μετά από δύο χρόνια απουσίας στην ομάδα. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Δεύτερη μεταγραφή για την ομάδα μας. Ο Α.Π.Ο Αγίου Ισιδώρου ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με το Μιχάλη Σαράντη. Ο Μιχάλης επιστρέφει μετά από δύο χρόνια στα οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα της Β κατηγορίας με δύο διαφορετικές ομάδες. Τον καλωσορίζουμε και του ευχόμαστε πολλές επιτυχίες πάντα με υγεία''.
*Τη συνεργασία του με τον Άγιο Ισίδωρο ανανέωσε ο έμπειρος μέσος Γιώργος Κώτσος, στον οποίο η ομάδα ευχήθηκε καλό και υγιές πρωτάθλημα.




































