Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά η συμμετοχή του προπονητικού κέντρου του ΠΑΟΚ στη Ρόδο ,στο πανελλήνιο τουρνουά που διοργάνωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη! Στο τουρνουά που έγινε στο προπονητικό κέντρο του ΠΑΟΚ στη Νέα Μεσημβρία από 12 έως 15 Μαιου συμμετείχαν τα επιλεγμένα από τον ΠΑΟΚ παιδιά στη Ρόδο, στις ηλικιακές κατηγορίες 2004, 2005, 2006 και 2007 με πολύ καλή παρουσία και έδειξαν ότι διαθέτουν πλούσιο ταλέντο και κέρδισαν με την παρουσία τους τα εγκωμιαστικά σχόλια των υπευθύνων του ΠΑΟΚ!'.




































