Το πρωί του Σαββάτου αναχωρεί αεροπορικώς για την Αθήνα η αποστολή των εφήβων του Κολοσσού. Οι πρωταθλητές Δωδεκανήσου το απόγευμα της ίδιας μέρας (17:00) θα παίξουν στο Μετς κόντρα στον Α.Ο. Μυκόνου, στο πρώτο τους παιχνίδι για την προκριματική φάση του πανελληνίου πρωταθλήματος (γ’ όμιλος). Η προετοιμασία των «θαλασσί» συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς και με τον προπονητή Μάριο Γρεμμενά να είναι ικανοποιημένος με τους παίκτες του. Ο Κολοσσός στο κλειστό γυμναστήριο του Μετς θα αντιμετωπίσει εκτός από τον Α.Ο. Μυκόνου, τον Εργοτέλη (είναι το φαβορί του ομίλου), τον Γ.Σ. Ιτέας και τον Φ.Ο. Βροντάδου Χίου. Ο στόχος της ομάδας είναι να παίξει καλό μπάσκετ, να κερδίσει τους ισοδύναμους αντιπάλους και να παλέψει για το καλύτερο δυνατό κόντρα στον Εργοτέλη. Ο προπονητής της ομάδας Μάριος Γρεμμενάς έχει ήδη συγκεντρώσει στοιχεία για όλους τους αντιπάλους, με τον Κολοσσό να θέτει ως πρώτο στόχο τη νίκη κόντρα στους πρωταθλητές Κυκλάδων, το απόγευμα του Σαββάτου στο Μετς. Στην αποστολή του Κολοσσού θα συμμετέχουν οι εξής αθλητές: Γιάννης Φεσάκης (2001), Σταύρος Μόραλης (2001), Σταμάτης Γανωτάκης (2001), Μιχάλης Χατζηγεωργίου, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Δημήτρης Οθείτης, Γιώργος Χάρης, Μιχάλης Τσούλλος, Αλέξης Γκίνης, Μιχάλης Βασιλαράκης, Θοδωρής Γεωργαλλής (2000) και Μανώλης Εγγλέζος (1999)




































