Μία ακόμη νίκη πέτυχε ο Α.Σ. Τήλος, ο οποίος κέρδισε σήμερα το μεσημέρι με 2-0 το Νηρέα, στο παιχνίδι με το οποίο άνοιξε η αυλαία της 17ης αγωνιστικής στον α’ όμιλο της Β’ Κατηγορίας. Οι Τηλιακοί συνέχισαν την εντυπωσιακή τους πορεία και πήραν το «τρίποντο» με γκολ που πέτυχαν στο 15’ ο Κώστας Σακελλάρης και στο 42’ ο Ηρακλής Σακελλάρης. Οι Τηλιακοί πλέον είναι το φαβορί για την κατάκτηση της τιμητικής τρίτης θέσης στον α’ όμιλο.





































