Με το παιχνίδι ανάμεσα στον Α.Σ. Τήλος και το Νηρέα θα ανοίξει σήμερα η αυλαία της 17ης αγωνιστικής στον α’ όμιλο της Β’ Κατηγορίας. Το παιχνίδι θα ξεκινήσει στις 12:30 στο νησί της Τήλου, με τις δύο ομάδες να θέλουν τη νίκη για τους δικούς τους λόγους, αφού θέλουν να τερματίσουν όσο το δυνατόν πιο ψηλά στο βαθμολογικό πίνακα. Διαιτητής θα είναι ο Νίκος Διακοφιλιππής, με βοηθούς τους Ροδίτη και Τσιβίτη.
Τήλος (12:30): Α.Σ. Τήλος- Νηρέας (Μορφωπός)
(Διακοφιλιππής- Ροδίτης- Τσιβίτης/ Ορφανός)





































