Αύριο το μεσημέρι και συγκεκριμένα στις 12:30 θα ανοίξει η αυλαία της 17ης αγωνιστικής στο β’ όμιλο της Β’ Κατηγορίας. Ο Α.Σ. Τήλος θα φιλοξενήσει το Νηρέα σε μία ενδιαφέρουσα αναμέτρηση, με τις δύο ομάδες να έχουν θέσει ως στόχο ένα καλό πλασάρισμα στο βαθμολογικό πίνακα.
ΤΡΙΤΗ(07/03):
Τήλος (12:30): Α.Σ. Τήλος- Νηρέας (Μορφωπός)





































