Το διήμερο 11 και 12 Φεβρουαρίου, έγινε η κοπή της βασιλόπιτας των τμημάτων της Ακαδημίας στα γραφεία της ομάδας στην Ανάληψη, Αθηνάς Ταρσούλη 1. Στους αθλητές των τμημάτων Προτζούνιορ, Τζούνιορ, Προπαίδων και Παίδων προσφέρθηκαν προσωπικά ημερολόγια, αναμνηστικά δώρα, φαγητό και αναψυκτικά. Οι τυχεροί που κέρδισαν το φλουρί ήταν οι Παπαντωνίου- Γιανουράκης Γρηγόρης, Τσακπίνης Σταμάτης και Χαραλάμπους Μιχάλης. Ευχαριστούμε το γυροπωλείο Pita Fan για το γεύμα, το αρτοποιείο Ποντικάκης ΑΣΤΕΛ για τις βασιλόπιτες και τα καταστήματα αθλητικών ειδών ADIDAS και Αγγελόπουλο Παναγιώτη για τα δώρα τους.




































