Ισόπαλο με σκορ 1-1 έληξε το παιχνίδι ανάμεσα στον Α.Σ. Τήλος και τον Ορφέα, με το οποίο άνοιξε η αυλαία της 15ης αγωνιστικής στον α' όμιλο της Β' Κατηγορίας. Οι Τηλιακοί άνοιξαν το σκορ στο α' ημίχρονο, ωστόσο η ομάδα του Γρηγόρη Σαρρή αντέδρασε και κατάφερε να πάρει το βαθμό της ισοπαλίας στο όμοφο νησί της Δωδεκανήσου. Ο Α.Σ. Τήλος ήταν καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο, χάνοντας πέναλτι με τον Μερκούρη Μόσχου, ωστόσο, στο 43ο λεπτό ο έμπειρος μεσοεπιθετικός εκμεταλλεύuηκε το λάθος της άμυνας του Ορφέα κάνοντας το 1-0 που ήταν και το αποτέλεσμα που πρώτου ημιχρόνου. Στο β' ημίχρονο οι «ερυθρόλευκοι» ανέβασαν την απόδοση τους και πήραν τον έλεγχο της αναμέτρησης, φτάνοντας στην ισοφάριση στο 71ο λεπτό με κοντινή προβολή του Βασίλη Λουκίσσα, έπειτα από παράλληλη πάσα του Άρη Κούτσι. Ο Ορφέας είχε και δύο δοκάρια στο δεύτερο ημίχρονο, με τους Τσαγγάρη και Κούτσι.
Α.Σ. ΤΗΛΟΣ (Μερκούρης Μόσχου- Κυριάκος Σακελλάρης): Χατζηνικόλας, Χατζηφούντας, Μόσχου, Σακελλάρης Κυρ., Οίκουτας, Χριστοφής, Γερογιάννης (89' Ρούκο), Σακελλάρης Η., Σακελλάρης Κωνστ.. (75' Βασιλόπουλος), Ανγκόλι, Οικονόμου.
ΟΡΦΕΑΣ (Γρηγόρης Σαρρής):: Γιανούλι, Τσικούρης, Αντωνιάδης, Κούτσι, Γεωργιάδης (89' Πρωτόπαπας), Λουκίσσας, Τσαγγάρης, Λόσε, Κρητικός, Μαντάρ (55' Καρπάτσης, 82' Βισβίκης), Μόσχου.




































