Το τελευταίο εισιτήριο για την προημιτελική φάση του κυπέλλου Δωδεκανήσου ''Αυγουστίνος'' θα κριθεί σήμερα στη Ψίνθο. Στις 14:00 η τοπική Δόξα θα υποδεχθεί τον Α.Σ. Τήλος και ο νικητής στη συνέχεια θα φιλοξενήσει τον Αντίμαχο Κω, με βάση την κλήρωση που έγινε χθες στα γραφεία της Ε.Π.Σ.Δ. Ο Δημήτρης Ατσικνούδας θα «σφυρίξει» το παιχνίδι ανάμεσα στη Δόξα Ψίνθου και τον Α.Σ. Τήλος, στο πλαίσιο του κυπέλλου Δωδεκανήσου «Αυγουστίνος».
Ψίνθος (14:00): Δόξα Ψίνθου- Α.Σ. Τήλος (Τσουκαλάς)
(Ατσικνούδας- Τσέτσος- Καλκαβούρας/ Κάζας)




































