Την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017 και συγκεκριμένα στις 12:30 θα διεξαχθεί το παιχνίδι του κυπέλλου ανάμεσα στη Δόξα Ψίνθου και τον Α.Σ. Τήλος, που αναβλήθηκε την περασμένη Τετάρτη. Η νικήτρια ομάδα θα περάσει στην προημιτελική φάση του κυπέλλου Δωδεκανήσου «Αυγουστίνος», εκεί όπου βρίσκονται ήδη ο Γ.Σ. Διαγόρας, ο Φοίβος Κρεμαστής, ο Αντίμαχος Κω, ο Αστέρας Παστίδας, η Δόξα Καρδάμαινας, ο Διγενής Κοσκινού και ο Άρης Αρχαγγέλου.
ΤΕΤΑΡΤΗ(04/01):
Ψίνθος (12:30): Δόξα Ψίνθου- Α.Σ. Τήλος




































