Η σύζυγος του Ρεΐση Μαΐλη έφερε στον κόσμο ένα πανέμορφο μπέμπη και η Α.Ε. Κατταβιάς του ευχήθηκε: ''Η διοίκηση της Α.Ε. Κατταβιάς, οι προπονητές και οι ποδοσφαιριστές εύχονται στο Ρεΐση Μαΐλη και τη σύζυγο του που σήμερα απέκτησαν το γιο τους, να τους ζήσει και να είναι καλορίζικος''.
*Το 12sports εύχεται στο Ρεΐση Μαΐλη και τη σύζυγο του να τους ζήσει ο γιός και να τον δουν όπως επιθυμούν





































