Δεν απέφυγε τη μεγάλη ζημιά (δυστυχώς) ο Γιώργος Καστέλλας… Τα αποτελέσματα της μαγνητικής τομογραφίας δεν ήταν καλά για τον 32χρονο γκαρντ, ο οποίος έπαθε ζημιά στο γόνατο του και πιθανότατα θα χάσει το υπόλοιπο της σεζόν. Συγκεκριμένα ο Καστέλλας υπέστη ρήξη έσω και έξω μηνίσκου, καθώς και μερική ρήξη πρόσθιου χιαστού. Επίσης υπέστη ρήξη κνημιαίου και μηριαίου κονδύλου. Στο γόνατο του Καστέλλα τοποθετήθηκε νάρθηκας, ωστόσο προς το παρόν και σύμφωνα με τη γνωμάτευση των ιατρών δεν θα χρειαστεί χειρουργική επέμβαση. Ο Καστέλλας θα κάνει κι άλλες εξετάσεις για να πάρει μία… δεύτερη γνώμη και θα χρειαστεί σίγουρα να μείνει μακριά από τα παρκέ για τους επόμενους μήνες, εφόσον δεν θα κάνει χειρουργική επέμβαση. Το 12sports εύχεται περαστικά στον Γιώργο Καστέλλα και γρήγορη επάνοδο στα παρκέ…



































