Χωρίς να δυσκολευτεί η Κύπρος κέρδισε με 4-1 στη Σύμη τον τοπικό Α.Ο.Σ. και πήρε το εισιτήριο για τη β’ φάση του κυπέλλου Δωδεκανήσου «Αυγουστίνος». Η ομάδα του Κώστα Παπαδόπουλου «καθάρισε» την υπόθεση- πρόκριση από το α’ ημίχρονο όταν και προηγήθηκε –0 με γκολ του Γουλόπουλου στο 14’ και στο 18’, ενώ στο 43’ έγινε το 0-3 με αυτογκόλ του Τσαβαρή. Στο β’ ημίχρονο ο Γουλόπουλος έκανε χατ-τρικ και το σκορ 0-4 στο 50’, με την Κύπρο να χαλαρώνει και να δέχεται το γκολ της τιμής από τους Συμιακούς στο 80’ με τον Τσίκκη. Στη β’ φάση η Κύπρος θα φιλοξενήσει τον Διαγόρα Βατίου…




































