Την προσεχή Πέμπτη στις 11:45 θα ανοίξει η αυλαία του κυπέλλου Δωδεκανήσου «Αυγουστίνος». Κι αυτό γιατί ορίστηκε στην Τήλο η αναμέτρηση ανάμεσα στην τοπική ομάδα και τον Εθνικό Αρχίπολης, που αναμένεται αρκετά αμφίρροπη. Το παιχνίδι ορίστηκε την Πέμπτη προκειμένου να εξυπηρετηθεί συγκοινωνιακά η φιλοξενούμενη ομάδα. Ο νικητής του συγκεκριμένου αγώνα θα υποδεχθεί την αντίστοιχη ομάδα που θα προκύψει από το ματς Πολύστρατος Λαέρμων- Ιππότες.
ΠΕΜΠΤΗ(06/10):
Τήλος (11:45): Α.Σ. Τήλος- Εθνικός Αρχίπολης




































