Τον αγιασμό για τη νέα αγωνιστική περίοδο έκανε ο Δαμάγητος Θεολόγου, εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Η ομάδα του Βαγγέλη Χατζηαντωνίου πήρε τις απαραίτητες ευχές της... εκκλησίας και έχει ως στόχο να κάνει μία καλή πορεία στο πρωτάθλημα της Β' Κατηγορίας. Παράλληλα είναι έτοιμα τα αποδυτήρια της ομάδας, ενώ παράλληλα συνεχίζονται οι εργασίες στο γήπεδο του Θεολόγου, προκειμένου να είναι έτοιμο το συντομότερο δυνατό. Στο φωτογραφικό ρεπορτάζ μπορείτε να δείτε τον αγιασμό του συλλόγου, τα αποδυτήρια και τις εργασίες που συνεχίζονται στο γήπεδο.




































