Μετά από μία εξαιρετική χρονιά στη Γ' Κατηγορία, ο Α.Ο. Σύμης ανέβηκε... επίπεδο και ξεκίνησε την προετοιμασία του για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Οι Συμιακοί θα παρουσιαστούν στο πρωτάθλημα της Β' Κατηγορίας, με στόχο να κάνουν μία καλή πορεία και να τερματίσουν όσο το δυνατόν πιο ψηλά γίνεται. Οι ''νεοφώτιστοι'' ξεκίνησαν με όρεξη για δουλειά, θέλοντας να παίξουν καλό ποδόσφαιρο και να προσελκύσουν όλο τον κόσμο του νησιού αλλά και τους Συμιακούς της Ρόδου. Το 12sports σας παρουσιάζει φωτορεπορτάζ από την ''πρώτη'' του Α.Ο Σύμης στο πανέμορφο νησί, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι την ομάδα στηρίζουν οι οικοδομικές επιχειρήσεις ''Κάλλιστος και Βασίλης Διακογεωργίου''





































