Αύριο το βράδυ στις 21:30 θα γίνει η πρώτη συνάντηση στις τάξεις του Α.Ο. Σύμης, που θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα της Β' Κατηγορίας. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Η διοίκηση και ο προπονητής του Α.Ο. Σύμης καλούν όλους τους ποδοσφαιριστές την Κυριακή 21-08-16 και ώρα 21:30 στο γήπεδο να συζητήσουμε για τη νέα περίοδο που έρχεται να είστε όλοι εκεί





































