Στον Άγιο Ισίδωρο θα παίξει τη νέα σεζόν ο Γιώργος Κώτσος, που πέρσι αγωνιζότα στον Ηρακλή Μαριτσών. Αναλυτικά, η ανακοίνωση του συλλόγου: ''Ένας ακόμα ποδοσφαιριστής προστέθηκε στο δυναμικό της ομάδας μας. Πρόκειται για τον συγχωριανό μας Κώτσο Γιώργο, μεσοεπιθετικό, ο οποίος αγωνιζόταν πέρσι στον Ηρακλή Μαριτσών. Πιστεύουμε ότι με την εμπειρία του θα βοηθήσει την ομάδα μας να πετύχει τους στόχους της, όπως και την περίοδο 2013 -2014. Τον καλωσορίζουμε στην ομάδα μας και του ευχόμαστε καλό πρωτάθλημα''.




































