Στον Άγιο Γεώργιο Μαλώνας επέστρεψε ο Νίκος Κούτρης, μετά από έξι μήνες...Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Η διοίκηση του Αγίου Γεωργίου ανακοινώνει με χαρά την επιστροφή του Νίκου Κούτρη στην ομάδα μας, μετά απο απουσία έξι μηνών. Επίσης ανανεώθηκε η συνεργασία μας με τον Νίκο Καυκάκη. Ευχόμαστε στους δυο ποδοσφαιριστές να είναι υγιείς και πάντα επιτυχίες''.





































