Το διοικητικό συμβούλιο του Δαμάγητου Θεολόγου ενημερώνει τους φίλους του συλλόγου, ότι θα λειτουργεί καθημερινά και έως τις 10 Αύγουστου, το στέκι της ομάδας, στο «καφενεδάκι» του πνευματικού κέντρου Θεολόγου. Σας περιμένουμε, με καλό μεζέ και κρύα μπύρα, να ενισχύσετε την προσπάθεια μας.





































