Έξι παίκτες που έπαιζαν και πέρσι στον Ευκλή Σορωνής, ανανέωσαν τη συνεργασία τους με την ομάδα. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: ''Ο Α.Ε.Σ. Ευκλής Σορωνής ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές του Αγγελή Βάιο, Αγγελή Βαγγέλη, Μαριέττο Γιώργο, Τομάζο Ιορδάνη, Ζερβό Άλεξ και Καραμανόλη Σίμο . Το Δ.Σ. τους εύχεται καλή ποδοσφαιρική χρονιά με υγεία''.





































