Η πορεία του Αντίμαχου Κω πέρσι ήταν κάτι παραπάνω από καλή και ως εκ τούτου επιτυχημένη συνταγή δεν αλλάζει. Ο Γιώργος Σταμάτης ζήτησε την παραμονή του βασικού κορμού της ομάδας και η διοίκηση δεν του χαλάει χατίρι, αφού ανανέωσε τη συνεργασία και με τον Ιμπραήμ Χατζησουλεϊμάν, ο οποίος ήταν από τους διακριθέντες της περσινής ομάδας.
Η ανακοίνωση του συλλόγου: «Ο Α.Σ. Αντίμαχος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Ιμπραήμ Χατζησουλεϊμάν. Μετά την πρώτη πετυχημένη σεζόν, όπου ο Ίμπο ήταν απ' τα βασικά γρανάζια της ομάδας στόχος μας ήταν η παραμονή του στην "οικογένεια" μας και την φετινή περίοδο. Του ευχόμαστε καλή σεζόν χωρίς τραυματισμούς».




































