Στον Αντίμαχο θα συνεχίσει το ''βαρύ πυροβολικό'' της ομάδας... Ο λόγος για τον Δημήτρη Πη, με τον οποίο εύλογα ανανεώθηκε η συνεργασία εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Ο Πης θα παίξει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με την ομάδα της Αντιμάχειας, την οποία θέλει να βοηθήσει να πετύχει τους στόχους της. Αναλυτικά η ανακοίνωση: ''Ο Α.Σ Αντίμαχος είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Δημήτρη Πη. Είναι μεγάλη χαρά για εμάς που ο Δημήτρης που έχει προσφέρει ήδη αρκετά αυτά τα δύο χρόνια θα παραμείνει στην οικογένεια μας''.




































