Στο Δαμάγητο Θεολόγου θα παραμείνει και τη νέα χρονιά ο Μιχάλης Ατσίδης. Η ανακοίνωση της ομάδας: «To Δ.Σ. του Δαμάγητου ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Ατσίδη Μιχάλη .Παράλληλα του εύχεται καλός πολίτης και καλή σταδιοδρομία, πάντα με υγεία και τύχη».





































