Το αργότερο μέχρι τις 20 Ιουνίου θα γίνει γνωστή η νέα διοίκηση του Απόλλωνα Απολλώνων, μετά την επιθυμία του Γιώργου Αγρέλη να αποχωρήσει από τον προεδρικό θώκο. Η ομάδα των Απολλώνων γυρίζει σελίδα κι οδηγείται σε γενική συνέλευση για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ., με το οποίο θα πορευθεί τα επόμενα χρόνια. Στις 18 του επόμενου μήνα ο Γιώργος Αγρέλης θα παραδώσει τη σκυτάλη στη διάδοχη κατάσταση, με τον Απόλλωνα να έχει στόχο τη νέα χρονιά μία ανάλογη πορεία και φυσικά τη γρήγορη παραμονή του στην Α’ Κατηγορία.





































