Χθες έγινε στο μορφωτικό κέντρο της Λάρδου η γενική συνέλευση του συλλόγου, με δύο βασικά θέματα συζήτησης. Το πρώτο ήταν ο αγωνιστικός απολογισμός και τα πεπραγμένα της χρονιάς, η οποία αν μη τι άλλο ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη για τους «ροπαλοφόρους», ενώ παράλληλα έγινε και ο οικονομικός απολογισμός. Αξίζει να σημειωθεί ότι έγιναν και οι πρώτες συζητήσεις για το μπάτζετ της ομάδας τη νέα χρονιά και άμεσα ξεκινάει ο προγραμματισμός του νέου Ηρακλή Λάρδου.




































