Πριν τη σέντρα του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος με αντίπαλο τον Πολυβώτη Νισύρου, ο Άγιος Ισίδωρος τίμησε τον αρχηγό του Σταύρο Σάββενα. Ο Σταύρος εξέφρασε την επιθυμία του να σταματήσει την ενεργό δράση και γι' αυτό το Δ.Σ. αποφάσισε να τον τιμήσει. Ο πρόεδρος Βαγγέλης Διακοπαρασκευάς έδωσε την τιμητική πλακέτα στο Σταύρο Σάββενα, ευχαριστώντας τον για την πολυετή προσφορά του στην ομάδα μας. Στη συνέχεια οι συμπαίκτες του, του δώρισαν μια φανέλα της ομάδας με τις υπογραφές τους.





































