Χωρίς να δυσκολευτεί χθες το βράδυ ο Ορφέας κέρδισε με 6-0 τον Άγιο Ισίδωρο, στο παιχνίδι με το οποίο άνοιξε η αυλαία της 21ης αγωνιστικής στον α’ όμιλο της Β’ Κατηγορίας. Οι «ερυθρόλευκοι» δεν συνάντησαν την παραμικρή δυσκολία μέχρι να πάρουν τη νίκη στο Ε.Α.Κ. Ρόδου και εδραιώθηκαν στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα. Για τις δύο ομάδες απομένει από ένα παιχνίδι για να ολοκληρώσουν τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της. Ο Ορφέας θα ταξιδέψει στην Τήλο, ενώ ο Άγιος Ισίδωρος θα φιλοξενήσει τον Πολυβώτη Νισύρου, στο πλαίσιο της 22ης και τελευταίας αγωνιστικής.





































