Χαρές και πανηγήρια στη Σύμη... Ο τοπικός Α.Ο.Σ. κέρδισε με 3-0 τον Ταξιάρχη Καλάθου και πανηγυρίζει και μαθηματικά την άνοδο του στη Β' Κατηγορία, δύο αγωνιστικές πριν από το τέλος της σεζόν. Οι Συμιακοί τα έδωσαν όλα σήμερα για το ''τρίποντο'' και με την επιστροφή τους στα γήπεδα, κατάφεραν να πάρουν το εισιτήριο της ανόδου. Από τη στιγμή που ανεβαίνουν τέσσερις ομάδες (αφού δεν υποβιβάζεται ομάδα της Ρόδου από την Α' Κατηγορία), οι Συμιακοί ακολουθούν το Νηρέα και την Αδελφοσύνη Ρόδου στη Β' Κατηγορία, ενώ η τελευταία θέση θα κριθεί ανάμεσα στον Ευαγόρα και τον Αλθαιμένη Κρητηνίας.





































