Στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα και πολύ κοντά στην άνοδο της στη Β' Κατηγορία βρίσκεται πλέον η Αδελφοσύνη Ρόδου, η οποία κέρδισε άνετα με 3-0 τον Α.Ο. Σύμης στο παιχνίδι με το οποίο άνοιξε η αυλαία της 14ης αγωνιστικής στη Γ' Κατηγορία. Η Αδελφοσύνη έχει ενισχυθεί αρκετά (πήρε τους Στάππα και Κώστα) και πλέον δείχνει έτοιμη να ανέβει στην παραπάνω κατηγορία, μετατρέποντας το σημερινό ντέρμπι σε παρτάσταση για ένα ρόλο.




































