Με το ντέρμπι κορυφής ανάμεσα στην Αδελφοσύνη Ρόδου και τον Α.Ο. Σύμης ανοίγει σήμερα το μεσημέρι η αυλαία της 14ης αγωνιστικής στο πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας. Οι δύο ομάδες ισοβαθμούν στη δεύτερη θέση (με 24 βαθμούς) μόλις ένα λιγότερο από τον πρωτοπόρο Νηρέα. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 14:00, στο γήπεδο των Αγίων Αποστόλων με διαιτητή τον Θωμά Πατσιόπουλο και βοηθούς τους Σπάρταλη και Στεφανάκη. Στο παιχνίδι του α' γύρου, η Αδελφοσύνη κέρδισε με 2-1 στη Σύμη.
Άγιοι Απόστολοι (14:00): Αδελφοσύνη Ρόδου- Α.Ο. Σύμης
(Πατσιόπουλος- Σπάρταλης- Στεφανάκης/ Διαμαντέας)




































