Ισόπαλο με σκορ 1-1 έληξε το εξ αναβολής ντέρμπι κορυφής της Γ’ Κατηγορίας, ανάμεσα στο Νηρέα και τον Α.Ο. Σύμης. Με το παιχνίδι αυτό «έπεσε» η αυλαία της 12ης αγωνιστικής και πλέον τα πράγματα εξακολουθούν να παραμένουν ρευστά, αφού και το πρώτο παιχνίδι στη Σύμη είχε λήξει ισόπαλο με 2-2. Ο Νηρέας πλέον έχει να παίξει με την Αδελφοσύνη για την 13η αγωνιστική, σ’ ένα ακόμη ντέρμπι ανόδου.





































