Για την επόμενη Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου μετατέθηκε τελικά το παιχνίδι της Γ’ Κατηγορίας (12η αγωνιστική) ανάμεσα στο Νηρέα και τον Α.Ο. Σύμης. Η αναμέτρηση επρόκειτο να διεξαχθεί σήμερα, ωστόσο θα διεξαχθεί σε μία εβδομάδα και θα ξεκινήσει στις 15:00 στο γήπεδο της Κρεμαστής.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ(12/02):
Κρεμαστή (15:00): Νηρέας- Α.Ο. Σύμης




































