Σημαντικό βήμα παραμονής στην Α’ Κατηγορία έκανε η Δόξα Ψίνθου, η οποία κέρδισε άνετα με 3-0 την Α.Ε. Λέρου, στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής για την Α’ Κατηγορία. Οι γηπεδούχοι δεν είχαν διάθεσή γι’ αστεία και έδειξαν από την αρχή ότι ήθελαν περισσότερο τη νίκη, με την οποία έφτασαν τους 18 βαθμούς. Στο 22’ ο Μιχάλης Λυριστής άνοιξε το σκορ, ενώ με αυτογκόλ του Καρπάθιου στο 29’ έγινε το 2-0 για τους Ψινθενούς. Το τελικό 3-0 διαμόρφωσε και πάλι ο Λυριστής στο 55’, με τους «βυσσινί» να παίρνουν την πολύτιμη νίκη και τους Λεριούς να έχουν δύο ισοπαλίες και 16 ήττες σε… 18 αναμετρήσεις
ΔΟΞΑ ΨΙΝΘΟΥ (Άκης Δελαπόρτας): Ηλίας, Τσακίρης, Μπαρμπαντώνης Χ., Κωστομοίρης, Ορφανός Δ., Στελλάς, Λυριστής Μ, Τσομπάνογλου, Κιόττος (81' Καρίκης), Κυριαζής, Λυριστής Θ. (57' Χατζηνικόλας)
Α.Ε ΛΕΡΟΥ (Μιχάλης Τσάτσος): Ταχιραϊ, Κάστης (46' Κοντογιάννης), Ακογλάνης, Καρπαθάκης (71' Αλεξόπουλος), Καρπάθιος, Τσάτσος, Ηλίας, Τσιοφύλας (63' Ασένοφ), Μεραμπελιώτης, Πέρος, Καράγκιολης





































