Νίκη μετά από τρεις αγωνιστικές πέτυχε ο Ορφέας, ο οποίος κέρδισε με 2-0 τον Άγιο Ισίδωρο στο Ε.Α.Κ. Ρόδου, στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής για τη Β’ Κατηγορία (α’ όμιλος). Η ομάδα του Άρη Μιχαηλίδη με τη νίκη αυτή ανέβηκε στην τέταρτη θέση και αύριο υποδέχεται τον Α.Σ. Τήλος, στο παιχνίδι με το οποίο θα ανοίξει η αυλαία της 11ης αγωνιστικής. Τα γκολ του Ορφέα πέτυχε στο 20ο λεπτό με απευθείας εκτέλεση φάουλ ο Κούτσι, ενώ στο 80’ μετά από πάσα του ίδιου ο Γεωργιάδης με πλασέ διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα. Στο 82’ αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα ο τερματοφύλακας του Αγίου Ισιδώρου Χαλκιόπουλος.




































