Η Α.Ε. Λέρου είναι η έβδομη ομάδα που πήρε το εισιτήριο της πρόκρισης για την προημιτελική φάση του κυπέλλου Δωδεκανήσου, αφού κέρδισε με 2-0 τον Καλυμνιακό και έτσι πέρασε στους «8» του θεσμού. Ο Γιαννουκάς στο 58ο λεπτό και ο Πέρος στο 70ο λεπτό διαμόρφωσαν το τελικό 2-0, με το οποίο οι Λεριοί πήραν την πρόκριση. Το τελευταίο εισιτήριο θα κριθεί στο παιχνίδι Α.Ο. Δικαίου- Π.Α.Ο.Κ. Κω.




































