Την προσεχή Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου στις 14:00 θα διεξαχθεί το παιχνίδι του κυπέλλου Δωδεκανήσου στον όμιλο νήσων (2η φάση) ανάμεσα στην Α.Ε. Λέρου και τον Καλυμνιακό. Ο Α.Ο. Δικαίου και ο Π.Α.Ο.Κ. Κω έχουν περάσει ήδη στην 3η φάση και η νικήτρια ομάδα μαζί με τις άλλες δύο θα μπουν στην κληρωτίδα της Ε.Π.Σ.Δ. για τη συνέχεια.
ΤΕΤΑΡΤΗ(23/12):
Λέρος (14:00): Α.Ε. Λέρου- Καλυμνιακός




































