Στις νίκες επέστρεψε ο Α.Ο. Σύμης, ο οποίος κέρδισε στη Δαματριά την τοπική Δήμητρα με 1-0, στο παιχνίδι με το οποίο άνοιξε η αυλαία της 6ης αγωνιστικής στη Γ’ Κατηγορία. Το μοναδικό γκολ σημείωσε στο 35ο λεπτό ο Καραβαΐλης, με τους Συμιακούς να πανηγυρίζουν μία σπουδαία νίκη, δείχνοντας ότι φέτος μπορούν να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο.




































