Πυρ και μανία με το Σπύρο Αρβανιτάκη είναι ο πρόεδρος του Δαμάγητου Θεολόγου Σταμάτης Παπανικολάου. Ενδεικτική είναι η ανακοίνωση την οποία υπογράφει ο ίδιος και όχι το Δ.Σ. του συλλόγου. Μάλιστα το ίδιο το Δ.Σ. διέψευσε ότι ήξερε την παρακάτω ανακοίνωση, η οποία αφορά αποκλειστικά και μόνο δηλώσεις του προέδρου. Ιδούη επιστολή: ''Λένε ότι η σιωπή είναι χρυσός . Όμως κάποιες φορές πρέπει να μαθαίνονται και οι αλήθειες. Σχετικά με την επιστολή παραίτησης που έστειλε στα τοπικά ΜΜΕ ο πρώην προπονητής μας κ. Σπύρος Αρβανιτάκης θέλουμε να βάλουμε τα πράγματα στην σωστή τους διάταξη. Ο κ. Αρβανιτάκης ανέφερε ότι δεν τηρήθηκαν τα συμφωνηθέντα από τον πρόεδρο. Προφανώς έχει κοντή μνήμη. Είχε οικονομικά συμφωνήσει ένα ποσό το οποίο μέχρι την ημέρα παραιτήσεως του είχε πάρει το 45% του συμφωνηθέντος τιμήματος μέχρι την λήξη του πρωταθλήματος. Δηλαδή δούλεψε τρεις μήνες και πληρώθηκε και παραπάνω από όσα προσέφερε. Ακόμα, όντως δεν τηρήθηκαν τα συμφωνηθέντα αλλά από εκείνον, μιας και οι προπονήσεις που έκανε τόσο από την έναρξη της προετοιμασίας όσο και κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος ήταν ελλιπέστατες. Ειδικά στο πρωτάθλημα έκανε προπονήσεις μόλις δυο φορές την εβδομάδα η μία μετα τον αγώνα που την χαρακτήριζε ξεμούδιασμα και η δεύτερη δυο μέρες πριν τον αγώνα. Αρα αγωνιστικά ήταν πολύ λογικό να μην έχουν τις απαραίτητες δυνάμεις οι ποδοσφαιριστές για να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις των αγώνων. Δεν θέλουμε να υπεισέλθουμε σε περισσότερες λεπτομέρειες γιατί κάποια παραπάνω τα κρατάμε για την "οικογένεια" μας. Αν χρειαστεί και προκληθούμε θα επανέλθουμε... Ευχαριστούμε για την φιλοξενία''.




































