Ισόπαλο χωρίς σκορ (0-0) έληξε το παιχνίδι ανάμεσα στον Αλθαιμένη Κρητηνίας και τον Α.Ο. Σύμης, με το οποίο άνοιξε η αυλαία της 2ης αγωνιστικής στη Γ’ Κατηγορία. Έπειτα από ένα κακό ποιοτικά παιχνίδι, οι δύο ομάδες μοιράστηκαν βαθμούς και εντυπώσεις, με τους Συμιακούς να κάνουν καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, ενώ για τον Αλθαιμένη αυτό ήταν το πρώτο του παιχνίδι.





































