Στην Κω βρέθηκε η Ε.Α. Καλύμνου, η οποία αντιμετώπισε σε φιλικό παιχνίδι την Α.Ε. Δικαίου. Αυτό ήταν το πρώτο τεστ για τους Καλύμνιους, οι οποίοι φέτος θα πάρουν μέρος και στο ανδρικό πρωτάθλημα, έχοντας στο ρόστερ τους επτά έμπειρους και ισάριθμους έφηβους αθλητές. Με προπονητή τον Χρήστο Καλαϊτζίδη και με στόχο να αποκτήσουν οι νεαροί αθλητές περισσότερες εμπειρίες, η Ε.Α.ΚΑ. ευελπιστεί να κάνει κάποιες νίκες και να τερματίσει όσο το δυνατόν πιο ψηλά στο βαθμολογικό πίνακα. Το προχθεσινό φιλικό παιχνίδι ήταν ένα καλό τεστ για τους Καλύμνιους να μετρήσουν τις δυνάμεις τους απέναντι στην πιο δυνατή ομάδα του ομίλου νήσων.



































