ην προσεχή Πέμπτη στις 12:45 στο γήπεδο της Λάρδου ξεκινάει το νέο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας με το παιχνίδι ανάμεσα στον τοπικό και «νεοφώτιστο» Ηρακλή και την Α.Ε. Λέρου. Για συγκοινωνιακούς λόγους, οι Λεριοί θα έρθουν την Πέμπτη στη Ρόδο και θα παίξουν με τους «ροπαλοφόρους» σ’ ένα αρκετά αμφίρροπο παιχνίδι ανάμεσα σε δύο ομάδες που έχουν πρωταρχικό στόχο την παραμονή τους στην Α’ Κατηγορία.




































