Στο γήπεδο Κοσκινού θα γίνει εξ ολοκλήρου η προετοιμασία του Αγίου Ισιδώρου, η οποία θα ξεκινήσει στις 31 Αυγούστου. Η ομάδα φέτος είναι ιδιαίτερα ενισχυμένη και θέλει να κάνει μία καλή πορεία στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας. Όπως είναι εύλογο η έδρα της ομάδας θα είναι κανονικά στον Άγιο Ισίδωρο, ενώ στην πρώτη ομάδα προωθήθηκαν και δύο νεαροί ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές. Πρόκειται για τους 15χρονους Μιχάλη Γεωργαλλή και Σταύρο Παπαπαναγιώτου, οι οποίοι θα υπολογίζονται κανονικά από το Μιχάλη Παπαντωνίου και θα ξεκινήσουν κανονικά την προετοιμασία με την ομάδα στις 31 Αυγούστου.




































